Stichting Klantgericht Bouwen organiseert jaarlijks een exclusieve prijsuitreiking onder de aangesloten bouwbedrijven met minimaal 10 volledig ingevulde vragenlijsten van uitgenodigde kopers (periode: 1-7-2018 t/m 30-6-2019). De prijzen zijn toegekend in drie categorieën, te weten Kopersbegeleiding, Meer- en minderwerk en Oplevering.
Het best beoordeeld door klanten op onder meer communicatie met de kopersbegeleider, de informatievoorziening en het inspelen op extra wensen tijdens de bouw.
Arie Houweling, directeur: “Wij zijn er trots op, dat onze visie en beleid op klantgerichtheid zich binnen de Adriaan van Erk Groep en daarmee Rehorst Bouw, keer op keer bewijst. Klantgerichtheid is een continu leerproces door ons gehele bedrijf. Niet iets wat alleen op bepaalde afdelingen tot uiting komt. Sterker nog, ook is dit een stevige waarde bij onze partners. Je bouwt tenslotte altijd samen. Het is een teamprestatie”.
Karin Scholten, verkoopcoördinator: “Lithos is er voor en door mensen: persoonlijk, betrokken en betrouwbaar. Enorm blij zijn wij dan ook, dat onze klanten ons DNA zo weten te waarderen!”
Lotte van Houwelingen, algemeen directeur: “Wat ontzettend leuk om deze award te mogen ontvangen! Een mooie erkenning voor onze medewerkers die zich elke dag met veel enthousiasme voor de nieuwe bewoners inzetten. De komende jaren hopen we nog voor velen een veilige plek te realiseren waar ze zich fijn en thuis voelen.”
Het best beoordeeld door klanten op onder meer communicatie met de kopersbegeleider, de informatievoorziening en het inspelen op extra wensen tijdens de bouw.
Directeur Klaas Graveland: “We zijn heel blij met deze Award. Het is een signaal dat we op de goede weg zijn! Voor ons is dit onderdeel in het traject belangrijk voor het organisatorisch proces, zowel intern als voor een zo optimaal mogelijke klantreis. We doen dat door de koperswensen goed te vertalen naar concrete plannen; dat maakt dat je de juiste verwachtingen schetst en elkaar goed begrijpt. Daar heeft een koper wat ons betreft recht op! Het maakt het voor alle betrokkenen bovendien plezieriger, zelfs tot ver na oplevering.”
Directeur Arie Houweling: “In deze gespannen markt is het lastig om aan je gestelde doelstelling te blijven voldoen: goed gekwalificeerde medewerkers, een veranderende klantvraag, drukte op de bouwmarkt, allemaal factoren die directe gevolgen hebben op het gebied van klantgerichtheid. Wij zijn dan ook blij dat we dit relatief goed op de rit hebben staan. Ondanks deze geweldige waardering blijft ons verbeterproces on going: we zetten in op een nieuw digitaal kopersportaal om onze koper nog beter te kunnen bedienen, naast het persoonlijk contact en ons Woonidee waar we de kopers ontvangen.”
Directie Van Leeuwen: “Samen bouwen in perspectief is ons motto. Klantwensen zijn daarom altijd bespreekbaar, waarbij de klant wordt meegenomen in het bouwproces, maar dan net dat stapje meer…”
Het best beoordeeld door klanten op onder meer communicatie met de kopersbegeleider, de informatievoorziening en het inspelen op extra wensen tijdens de bouw.
Directie P. van Leeuwen: “Wij streven ernaar om de oplevering uit te laten komen boven verwachting van de klant. Oplevering is bij ons een feestje, mede door de inspanning van onze medewerkers die net dat stapje meer zetten.”
Marcel Egberink, adjunct directeur: “We vinden het bijzonder prettig dat onze kopers de moeite nemen om de enquêtes in te vullen. Natuurlijk zijn we blij met goede cijfers. Maar alle beoordelingen leveren waardevolle input aan de optimalisatie van onze processen en service. Een 10 van iedereen, dat is ons doel.”
“Met de inzichten uit de onafhankelijke klanttevredenheidstoets verbeteren we jaarlijks ons proces, zodat het kopen van een woning voor de koper een feest wordt”