SKB-bedrijven zijn grote en middelgrote bedrijven die vertrouwen hebben in het meten van klantgerichtheid. Zij menen dat het SKB Kopersrapport hen waardevolle data en insights geeft waar ze op kunnen sturen. Dat levert zowel kwalitatieve meerwaarde op voor het bedrijf als voor de koper. De SKB-bedrijven zijn doorgaans al jaren aangesloten en meten structureel hun eigen prestaties. Wil je alle informatie in een video zien klik dan hier.
Vraag
Ontdek hoe jouw klanten denken en waar je op kunt bijsturen
Vergelijk
Zie hoe andere bouwbedrijven presteren (benchmark)
Verbeter
Krijg meer tevreden klanten en een beter bouwproces
Voordelen
Je krijgt een overzichtelijk dashboard waarmee je je gericht kunt verbeteren op procesniveau
Je kunt jouw prestaties vergelijken met de ‘benchmark’ / gemiddelde beoordelingen in de markt
Goede klantgerichtheid levert concreet tevreden klanten, tevreden medewerkers, een beter imago en minder faalkosten op
De eerlijke feedback van klanten kun je gebruiken in je marketingcommunicatiestrategie
Klanttevredenheidsmetingen zijn steeds vaker een incentive bij het verkrijgen van opdrachten van grote opdrachtgevers / ontwikkelaars
Feedback van klanten houdt je scherp als bedrijf
Gemiddeld een hoge respons van 40%
Gratis Plus-abonnement bouwnu.nl (twv 495 euro)
Tarieven
Vaste jaarbijdrage 3.160 euro per jaar (2024)
Per uitgevraagde woning: 25 euro.
Bedrijven die zijn aangesloten bij Woningborg komen in aanmerking voor een speciaal kennismakingstarief. Neem hiervoor contact met ons op.
Contact
Wil je nog wat meer informatie of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 8.30 uur en 16.30 uur.
“Met de inzichten uit de onafhankelijke klanttevredenheidstoets verbeteren we jaarlijks ons proces, zodat het kopen van een woning voor de koper een feest wordt”